FAQs
Mitt Konto
Behöver jag registrera mig för ett konto?
Nej, du kan använda vår gästutcheckning om du vill.
Om du checkar ut som gäst kommer du inte att få dessa fördelar:Snabbare utcheckning – vi lagrar säkert din leveransinformation för ditt nästa köp.
Lätt att kontrollera statusen för dina beställningar. Visa beställningshistorik.
Hur skapar jag ett konto?
Att skapa ett konto är enkelt. Det kommer att möjliggöra en smidig utcheckning, ta emot uppdateringar och kontrollera status för dina beställningar.
Klicka här för att skapa ett konto. Om du av någon anledning inte kan skapa ditt konto, mejla vårt kundvårdsteam på online@sunnamusk.com.
Jag har glömt mitt lösenord
Om du har glömt ditt lösenord, använd länken "Har du glömt ditt lösenord?" på inloggningsidan för kontot.
Du kommer att få ett e-postmeddelande med en länk för att återställa ditt lösenord.
Leverans
Vilka leveransalternativ har ni?
Vi levererar över hela Sverige.
- Standardleverans (2-11 arbetsdagar) – Gratis över 50 €
- Standardleverans (2-11 arbetsdagar) – 2,95 € under 50 €
Vårt mål är att skicka alla beställningar inom 1–2 arbetsdagar.
Varje beställning vi får utanför dessa tider kommer att behandlas nästa arbetsdag
Erbjuder ni internationell frakt?
Ja, vi skickar till Europa med standardleverans (8-10 arbetsdagar).
Jag har inte fått min leverans
Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 1-2 arbetsdagar. Om du önskar att få din beställning med nästa dags leverans måste beställningar göras före kl. 13. Vi behandlar beställningar från måndag till fredag kl. 9-17, med undantag för helgdagar.
Alla beställningar vi får utanför dessa tider kommer att behandlas nästa arbetsdag. Beställningar med nästa dags leverans som tas emot efter kl. 13 på fredag kommer att behandlas nästa arbetsdag (måndag).
Tänk på att under perioder med hög belastning kan kurirer ha en liten försening vid leverans av paket. Om du fortfarande behöver hjälp, kontakta vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Orderförfrågningar
Problem med att lägga din beställning
Om du upplever problem med att lägga en beställning, kontakta oss på online@sunnamusk.com, och vi kommer vara mer än glada att hjälpa till.
När kommer min beställning att skickas?
Vi strävar efter att behandla alla beställningar inom 1-2 arbetsdagar. Vi behandlar beställningar från måndag till fredag kl. 9-17, med undantag för helgdagar. Alla beställningar vi får utanför dessa tider kommer att behandlas nästa arbetsdag.
Beställningar med nästa dags leverans som tas emot efter kl. 13 på fredag kommer att behandlas nästa arbetsdag (måndag). Om du önskar att få din beställning med nästa dags leverans måste beställningar göras före kl. 13.
När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande som bekräftar detta och som också innehåller spårningsinformation för din beställning. Om du fortfarande behöver hjälp, kontakta vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Var är min beställning?
Vi strävar efter att behandla alla beställningar inom 1-2 arbetsdagar. Vi behandlar beställningar från måndag till fredag kl. 9-17, med undantag för helgdagar. Alla beställningar vi får utanför dessa tider kommer att behandlas nästa arbetsdag.
Beställningar med nästa dags leverans som tas emot efter kl. 13 på fredag kommer att behandlas nästa arbetsdag (måndag). Om du önskar att få din beställning med nästa dags leverans måste beställningar göras före kl. 13.
När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande som bekräftar detta och som också innehåller spårningsinformation för din beställning. Använd den spårningsinformation som finns i e-postmeddelandet. Om du fortfarande behöver hjälp, kontakta vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Kan jag avbryta min beställning?
Om beställningen redan har skickats kan vi inte avbryta den. När du har mottagit varorna, kontakta vårt kundvårdsteam och skicka tillbaka dem i sitt ursprungliga skick så återbetalar vi ditt köp.
Du kan kontakta vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Jag saknar en artikel från min beställning
Om du saknar en artikel från din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt så ska vi undersöka detta åt dig.
Kontakta vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Var god behåll förpackningen, eftersom du kan bli ombedd att returnera den eller lämna bilder.
Betalning
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Vi accepterar för närvarande VISA, Mastercard, American Express, PayPal, Apple Pay, ShopPay, ClearPay och Klarna.
Var kan jag använda min rabattkod?
Du kan använda din rabattkod under utcheckningsprocessen.
Se till att koden har tillämpats på din beställning innan du slutför köpet, eftersom vi inte kommer kunna tillämpa koder och rabatter efteråt.
Om du inte har en rabattkod, kör vi ibland erbjudanden och kampanjer. För att hålla dig uppdaterad och säkerställa att du får en kod när det är möjligt, prenumerera på vårt nyhetsbrev.
Returer
Mina varor har kommit skadade
På Sunnamusk försöker vi alltid vårt bästa för att säkert förpacka dina varor så att de inte skadas under transporten.
Men ibland kan de tyvärr ta skada på vägen till dig. Om det är fallet, kontakta gärna vårt kundvårdsteam via e-post på online@sunnamusk.com.
Var god behåll förpackningen, eftersom du kan bli ombedd att returnera den eller lämna bilder.
Returnera oönskade varor
Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning kan du returnera oöppnade produkter till oss. Se till att varan fortfarande är i sitt ursprungliga skick, oöppnad och returneras säkert till oss. Vi erbjuder full återbetalning och utbyte av förpackade, förseglade varor inom 30 arbetsdagar från inköpsdatum.
För att ordna en retur, återbetalning eller ersättning: Ring vårt kundvårdsteam på e-postadressen online@sunnamusk.com.
Vänligen inkludera följande information: Namn, E-postadress, Ordernummer, Produktkod, Anledning till retur. Vänligen ange även om du önskar återbetalning, utbyte eller ersättning. Skicka dina varor till:
Sunnamusk London
Unit 5 Manchester Way
Heathway Industrial Estate Dagenham
Essex
RM10 8PN
Returer, utbyten och ersättningar behandlas så snart vi mottar dina varor.
Vi rekommenderar starkt att du erhåller ett bevis på postkvitto när du skickar tillbaka varan till oss. Produkter med kundanpassad fyllnad i genomskinliga eller kristallflaskor är undantagna.
Vilka varor kan jag returnera?
Vi erbjuder full återbetalning och utbyte av förpackade, förseglade varor inom 14 arbetsdagar från inköpsdatum. Se till att varan fortfarande är i sitt ursprungliga skick, oöppnad och returneras säkert till oss.
Produkter med kundanpassad fyllnad i genomskinliga eller kristallflaskor är undantagna.
HITTAR INGEN SVAR?
I de flesta fall kommer du att kunna lösa ditt problem med hjälp av våra vanliga frågor. Om inte, tveka inte att kontakta oss.